piatok 21. júla 2017

Dovolenka? Ani náhodou. Mozík pred odletom do zámoria trénuje s Plzňou

"Potom, čo som odišiel z Plzne, stále trénujem. O dovolenky nemôže byť reč. Najskôr na suchu, potom kemp v New Jersey. Teraz ďakujem Plzni, že mi umožnila sa pripravovať so tu, "načrtol 22-ročný bek program posledných dní.

S Diablov s New Yersey už absolvoval aj prípravný kemp. "Tréning začínal ráno rozcvičením. Hodinový tréning, ktorý bol často rozdelený pre obrancu a útočníkov. Pauza a ďalšie hodinový tréning. Potom nasledovala posilňovňa, mítingy ohľadom stravy a výživy, "popisoval hokejista, ktorý už nakukol aj do slovenskej reprezentácie. Možno najviac ho zaujala práve tá posledná časť.

"To je vec, ktorú som ako mladý chlapec predtým moc neriešil a jedol, čo ma napadlo. Posledné tri roky si to strážim a ním len zdravé veci. Ráno jogurt a müsli, celozrnné pečivo. Snažím sa jesť kvalitné kuracie mäso, rybu. Varí mi mamka alebo priateľka.Tradičným českým jedlám sa snažím vyhnúť, ale pred odletom si asi nechám uvariť sviečkovú, "prezradil Mozík s úsmevom na perách, že občas predsa len zhreší.

Počas pobytu v Amerike sa snažil prezrieť si aj mesto. "Klub nás bral často na výlety, na prehliadky mesta, na Hudson River alebo na baseball," približuje odchovanec Mladej Boleslavi, ktorý posledné tri roky hral za plzenskej indiánmi.

Tréningy sa mi zdali byť podobné tým v Česku . "Zaujímavé boli špeciálne tréningy pre obrancu zamerané napríklad na streľbu a techniku ​​palice," vybral najväčší odlišnosť.

Spolu s ním bol na kempe aj ďalší český nováčik Pavel Zacha, ale napríklad aj Adam Henrique, ktorý vlani vyhral kanadské bodovania klubu. "Zatiaľ som nezažil, že by niekto niekomu niečo neprial.Ale čaká m to počas prípravných zápasov, "naznačil Mozík.

Na nedávnom reprezentačnom zraze sa zase explzeňský obranca stretol s Patrikom Eliášom, českú ikonou New Jersey Devils. "Ponúkol mi pomoc. Ale aj on sa pýtal, ako to teraz vyzerá v New Jersey, kde sa vymenilo celé vedenie. Ani on nevie, ako to tam bude vyzerať, ale hráč jeho mena a skúseností sa nemusia ničoho báť. Nezmazateľne sa v New Jersey zapísal a českému hokeju tam vydobyl skvelé meno, "spieval Mozík ódy na slávneho krajana.

V Plzni bol Mozík naposledy v polovici júna pri prípravnom futbalovom stretnutí v Lošinji. Dovolenku takmer nemal, stále trénuje a piluje angličtinu. "V tom smere mi pomohla sestra, ktorá ju vyučuje," usmial sa Mozík, ktorý podstúpil aj drobný artroskopický zákrok.Teraz už sa cíti fit a naplno trénuje s plzenským extraligovým tímom.

"Ešte budúci týždeň budem v Plzni, za čo som chalanom vďačný. Potom budem nec elý týždeň doma, "prezradil ďalšie plány. 5. septembra odlieta za more a už 10. septembra hrajú Devils prvý prípravný zápas v Buffale. Súťaž začína asi o tri týždne neskôr.

"Oproti kempe už došlo k nejakému vyraďovania, takže som rád, že som stále v hre. Mal som pohovor s trénermi, kde ma chválili. Pýtali sa napríklad či sa nebojím hrať presilovky, "dodal Vojtěch Mozík na záver rozhovoru pre klubový web.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára